poniedziałek, 21 grudnia 2015

Spotkanie opłatkowe w Schronisku św. Brata Alberta w Bielicach.


Wspólnie z o. Mironem Góreckim spędziliśmy dzień skupienia z mieszkańcami schroniska oraz pracownikami. A czas był niezwykle bogaty:

-adoracja Najświętszego Sakramentu podczas której była możliwość skorzystania z sakramentu spowiedzi świętej

-msza święta z kazaniem

-życzenia świąteczne, dzielenie się opłatkiem

-odwiedziny chorych

-rozmowy

Jedna z pracownic powiedziała ,że przed naszym przyjazdem ukazała się tęcza (znak jedności między niebem i ziemią)

A jak później podzielił się z nami o. Miron nigdy nie korzystało z sakramentu pojednania tak wiele osób ( a jeździmy tam od 7 lat).

Bogu niech będą dzięki.


 
 
 


…Hej Panie pobłogosław

Tym co błądzą w taką noc

Ty przecież wiesz ,że nie są źli

Po prostu źle im szło.

Tak mało przecież chcą coś zjeść i ciepły kąt.

’’Bądź dobry tak jak chleb’’ (autor- Universe)

Schronisko św. Brata Alberta w Bielicach wyciska łzę w oku, ale nie jakby się mogło wydawać nad losem bezdomnych , którzy znaleźli schronienie w tym właśnie miejscu ,ale nad losem tych ,którzy jak ja czy Ty mogliby COŚ uczynić , albo czynić więcej dla tych , którym po prostu "źle szło".

Każde spotkanie z mieszkańcami tego wyjątkowego domu jest spotkaniem nadzwyczajnym ,jest spotkaniem , którego się nie zapomina.

Jedno jest takie samo-po zamknięciu drzwi samochodu kiedy udajemy się w drogę powrotną nastaje cisza . Każdy z nas snuje w swym sercu refleksję nad tym co się wydarzyło , nad samym sobą , nad tym czym sobie zasłużyłam ,że mam dom. Itd…itp.

Jezu Miłosierny chcę prosić za św. Siostrą Faustyną :

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywy odbiciem Ciebie,

O Panie, niech ten największy przymiot Boga ,

To jest niezgłębione miłosierdzie Jego ,

Przejdzie przez serce i duszę moją do bliźnich.

….

Jezu mój przemień mnie w siebie,

Bo Ty wszystko możesz.Amen.


„ I myślę w wigilijną noc dlaczego jest mi wstyd ,

Zaprosić tych co sami są

Uśmiechem otrzeć łzy

Sam nie wiem jak to jest

Odwracam się tak mi wstyd.’’( autor- Universe )



BĄDŹ DOBRY TAK JAK CHLEB .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz